Skip to content Skip to navigation

EFR Group start strategisch partnership met Lavazza

Lavazza

EFR Group heeft een geheel nieuw koffieconcept in haar Texaco-stations in de Benelux uitgerold. In nog geen half jaar tijd werd de koffiehoek in meer dan 70 stations vervangen. Centraal staat het wereldberoemde koffiemerk Lavazza. De koffiecounter heeft een totale facelift ondergaan. Er wordt gewerkt met een koffiemachine die een topkwaliteit koffie bereid en de consument heeft de keuze uit een uitgebreid menu met nieuwe on-trend koffiebereidingen. Het kiezen van een overheerlijke kwaliteitskoffie en betalen ervan was nooit eerder zo gemakkelijk en snel.

Met deze introductie biedt EFR Group antwoord op de vraag van de huidige consument: lekkere kwaliteitskoffie on the go, waarbij een uitgebreide keuze en betaalgemak van groot belang zijn. De consument kan zowel contant als elektronisch betalen. In Nederland wordt de mogelijkheid om contactloos te betalen met NFC standaard. Nieuw is de mogelijkheid om kortingscoupons, zoals Texaco Stars koffievouchers of toiletvouchers, direct zelf in te wisselen door ze te scannen met behulp van de barcodescanner op de betaalunit. Ook betalen met contant geld is vereenvoudigd door middel van een geïntegreerde teruggavemachine in de betaalunit.

Het uitgebreide menu bevat naast de klassiekers nieuwe, moderne koffiebereidingen zoals iced cappuccino en de mogelijkheid extra smaken zoals speculaas, karamel of geroosterde hazelnoot of een extra shot espresso toe te voegen. Ook wordt er een antwoord geboden op de vraag naar grotere formaten: het nieuwe large formaat dat verkrijgbaar is bij Texaco bevat maar liefst 16 oz (450 ml) drank. Dit alles wordt gepresenteerd in een aantrekkelijke volledig nieuwe koffiecounter.