Skip to content Skip to navigation

BigBrother viert 25 jaar innovatie met een FuelDay for retail 'special edition'

Datum publicatie: 
woensdag, 26 februari, 2020

Als trotse organisator van FuelDay for retail is 2020 een bijzonder jaar voor BigBrother. Het innovatieve technologiebedrijf viert immers haar 25ste verjaardag. Een enorme mijlpaal voor het Nederlandse bedrijf dat sinds zijn start is uitgegroeid tot internationale nichespeler in cameratechnologie voor retailorganisaties. Omdat FuelDay for retail altijd het verlengstuk is geweest van BigBrothers innovatie-mbitie, heeft het bedrijf beslist om voor haar verjaardagsfeest een speciale editie van FuelDay for retail te organiseren. Het belooft bijzonder te worden met een nooit geziene line-up van sprekers en op een unieke locatie! De komende weken ontvangen de klanten en relaties van BigBrother een uitnodiging voor deze “exclusieve editie” die éénmalig later in het jaar, in de maand september, zal plaatsvinden. Al vele jaren is eind maart FuelDay for retail (sinds 2019 de nieuwe naam voor de bekende Benzinedag) de vaste afspraak voor tankstation- en retailondernemers en professionals. 

Het evenement vond voor het eerst plaats in 2010 en groeide in 10 edities uit tot een internationale happening met meer dan 300 gasten. De unieke combinatie van lezingen door ondernemers uit de markt en specialisten, vaak uit andere branches, is kenmerkend voor FuelDay for Retail. Maar ook de gezellige borrel en walking dinner zijn terugkerende onderdelen die door de bezoekers steeds als waardevol worden beoordeeld.  Fuelday for Retail heeft als doel de bezoeker mee te nemen in markttrends en zich te verplaatsen in wat de toekomst te bieden heeft. Vaak dagen de lezingen de toehoorder uit om niet alleen zichzelf, maar ook zijn of haar business te verplaatsen in die toekomst. Een mooi voorbeeld zijn de lezingen van Steven Van Belleghem, expert en vooraanstaand internationaal spreker op het gebied van klantgedrag in de toekomst. Steven sprak reeds meerdere malen op FuelDay for Retail en kreeg een mosterscore van 9,8 op10 van de bezoekers.   
Het aantal bezoekers dat FuelDay for retail elk jaar weer vetgedrukt in de agenda heeft staan, groeit nog elk jaar. Het motiveert het BigBrother team om weer elk jaar aan de slag te gaan met een volgende editie. In 2021 volgt er dan ook zeker een de 11de editie van FuelDay for retail op het vertrouwde tijdstip eind maart en volgens de ondertussen bekende formule.