Skip to content Skip to navigation

CCV verwerkt voortaan Bancontact

lezersenquête Service Station Magazine

Sinds midden oktober 2017 kunnen Belgische handelaars bij CCV terecht voor de verwerking van hun Bancontact-transacties. CCV, de nummer twee op de Belgische betaalmarkt, krijgt een licentie voor het verwerken van Bancontact en gaat daarmee rechtstreeks de concurrentie aan met marktleider Worldline. CCV rekent consequent geen abonnementskost aan en ontwikkelt een aanbod op maat voor elke handelaar. CCV biedt handelaars voortaan een totaaloplossing aan door zelf Bancontact-transacties te verwerken. CCV-klanten konden al Bancontact aanvaarden, maar het bedrijf stuurde die voor verwerking door naar Worldline. Door zelf de Bancontact-transacties te verwerken heeft het bedrijf nu de ruimte om met een aanbod op maat van elke klant te komen. CCV maakt direct gebruik van die vrijheid om, zoals voor zijn andere producten, de abonnementskost voor Bancontact af te schaffen. 
“Het is belangrijk dat handelaren de keuze hebben tussen verschillende aanbieders. Een economie is pas gezond als er een goede dosis concurrentie is. Dat houdt iedereen scherp en kan alleen maar de kwaliteit en de service van het elektronisch betalen ten goede komen,” zegt Dimitri Beck, CEO van CCV België.